Begeleid wonen
In de diverse woongroepen van Co-operatief zorg, ook wel Skills genoemd, is ruimte voor het begeleid wonen van jongeren in...
Lees meerMocht je onverhoopt ontevreden zijn over de geboden zorg. Kan je dit aangeven bij de interne vertrouwenspersoon. Klachten worden schriftelijk in behandeling genomen via klachten@co-operatiefzorg.nl.
Als een gesprek over uw klacht met de betreffende medewerker, de leidinggevende of klachtenfunctionaris niet tot een oplossing leidt, kunt u een klacht indienen bij de Geschillencommissie. De Geschillencommissie is een onafhankelijke commissie die een uitspraak kan doen over uw klacht. Daarnaast kan zij aanbevelingen doen aan de Raad van Bestuur over te nemen maatregelen. Een klacht bij de geschillencommissie kunt u indienen door onderstaand formulier in te vullen en op te sturen naar:
De Geschillencommissie
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Vragenformulier Geschillencommissie
Ook kunt u het formulier online invullen op De Geschillencommissie
Indien u ons wil bereiken, Kan u ons telefonisch of per mail bereiken.
072 - 785 28 27