• Home

klachten

Interne klachtencommissie cliënten

Mocht je onverhoopt ontevreden zijn over de geboden zorg. Kan je dit aangeven bij de interne vertrouwenspersoon. Klachten worden schriftelijk in behandeling genomen via klachten@co-operatiefzorg.nl.

Externe klachtencommissie cliënten

Als een gesprek over uw klacht met de betreffende medewerker, de leidinggevende of klachtenfunctionaris niet tot een oplossing leidt, kunt u een klacht indienen bij de Geschillencommissie. De Geschillencommissie is een onafhankelijke commissie die een uitspraak kan doen over uw klacht. Daarnaast kan zij aanbevelingen doen aan de Raad van Bestuur over te nemen maatregelen. Een klacht bij de geschillencommissie kunt u indienen door onderstaand formulier in te vullen en op te sturen naar:

De Geschillencommissie
Postbus 90600
2509 LP Den Haag

Vragenformulier Geschillencommissie 

Ook kunt u het formulier online invullen op De Geschillencommissie

  • Heeft u hulp nodig?

    Indien u ons wil bereiken, Kan u ons telefonisch of per mail bereiken.

    072 - 785 28 27
  • Meer informatie?

    Contact
  • Begeleid wonen

    Begeleid wonen

    In de diverse woongroepen van Co-operatief zorg, ook wel Skills genoemd, is ruimte voor het begeleid wonen van jongeren in...

    Lees meer
  • Kamertraining

    Kamertraining

    De kamertraining binnen de woongroepen van Co-operatief Zorg is gericht op jongeren die zelf al een zinvolle dagbesteding...

    Lees meer
  • Werktraining

    Werktraining

    In het Werk TrainingsCentrum (WTC) van Co-operatief Zorg volgen onze cliƫnten een traject waarin zij voorbereid worden op...

    Lees meer